Partner- och utställarinformation
På denna sida publicerar vi information om våra partners och utställares medverkan på VIND2024. Här kan du bland annat få veta senaste nytt om utställningen, hålla koll på viktiga datum, nå länken för att lägga din beställning av utrustning till din monteryta och få svar på ofta ställda frågor.
Att göra
Kontrollera företagsnamn och länk på webbplatsen
Alla utställare bör säkerställa att det företagsnamn med länk till respektive webbplats som listas på webbsidan för utställningen är korrekt. Kontakta vind2024@eventum.se om du önskar göra en korrigering.
Viktiga datum
Boka hotellrum med rabatt från och med 22 juli
Deltagare på VIND2024 erbjuds att boka hotellrum på Radisson Blu Waterfront Hotel till ett reducerat pris – i mån av tillgänglighet. Hälften av de 100 rummen kommer att släppas den 22 juli, resterande rum den 22 augusti. Använd denna länk när du bokar för 10 % rabatt på ordinarie pris.
Välj bort monterväggar senast 19 september
Alla monterytor på VIND2024 ska utrustas med monterväggar – detta för att utställningen ska ge ett så enhetligt intryck som möjligt. Det ingår vita monterväggar à 3×1 meter till ett värde av 3 850 SEK exklusive moms i både partner- och utställarpaket. Skulle du hellre vilja ha andra väggar i din monter och avboka dem som ingår? Kontakta vind2024@eventum.se senast 19 september.
FAQ
Vi fyller kontinuerligt på med ofta ställda frågor och svar. Har du inte fått svar på alla dina frågor? Kontakta vind2024@eventum.se.
Fakturering och bokningsvillkor
Hur ser bokningsvillkoren ut?
- De fullständiga bokningsvillkoren för partner- och utställarpaket hittar du i din bokningsbekräftelse.
När får jag fakturan för mitt deltagande?
- Fakturor för partner- och utställarpaket skickas ut löpande inför konferensen beroende på när i tid du tecknat ett paket.
- Fakturor för ordinarie biljetter skickas ut efter konferensens slut.
Kan jag avboka min bokning?
- Bokning av partner-, utställarpaket och biljetter till VIND2024 är bindande och därmed ej avbokningsbart.
- Återförsäljning av partner- och utställarpaket får endast göras utan vinstsyfte och med skriftligt godkännande av Svensk Vindenergi Ekonomisk Förening (769609–1250).
- Återförsäljning av inkluderade biljetter får endast göras utan vinstsyfte och med skriftligt godkännande av Svensk Vindenergi Ekonomisk Förening (769609–1250).
- Återförsäljning av ordinarie biljetter får endast göras utan vinstsyfte och med skriftligt godkännande av Svensk Vindenergi Ekonomisk Förening (769609–1250).
Utställningen och monterbygge
När kan jag sätta upp min monter?
- Montrar kan sättas upp från klockan 10.00 fram till klockan 16.00 på tisdagen den 22 oktober.
När kan jag ta ned min monter?
- Montrar kan tas ned från klockan 17.00 på onsdagen den 23 oktober men vi rekommenderar att ni nyttjar tiden under minglet och riggar ner er monter efter kl. 20.00.
Vad ingår i min monter?
- Din monter är utrustad med vita monterväggar.
- Mått på monterväggar:
- Bakvägg 3×2,5 meter
- Sidovägg 1×2,5 meter
Kan jag välja bort de monterväggar som ingår?
- Ja, det går bra att använda egna monterväggar och avboka dem som ingår senast 19 september. Kontakta vind2024@eventum.se så hjälper de dig! Notera att alla monterytor på VIND2024 ska utrustas med monterväggar.
Kan jag få hjälp med design och/eller aktiveringar till min monter?
- Ja, kontakta vind2024@eventum.se så hjälper de dig!
Kan jag få hjälp med monterbygge och demontering?
- Ja, kontakta vind2024@eventum.se så hjälper de dig!
Biljetter
När får jag min biljett?
- Biljetterna skickas ut till angiven e-postadress eller telefonnummer dagen innan konferensen öppnar.
Kan jag ändra namn på min biljett?
- Biljetter kan överlåtas till andra biljettinnehavare än vad som anges vid bokningstillfället. På din bokningsbekräftelse finns en länk till bokningssidan. Där kan du ändra namn på din biljett upp till 3 veckor innan konferensen.
Hur många entrébiljetter ingår i mitt paket?
- Ett partnerpaket inkluderar tre konferensbiljetter.
- Ett utställarpaket inkluderar två konferensbiljetter.
Hur många ytterligare entrébiljetter kan jag köpa?
- Detta år finns inget maxtak på biljettköp per företag.
Hur många biljetter till nätverksmiddagen kan jag köpa?
- Maxgräns på biljetter till nätverksmiddagen är 15 st per företag.
Övrigt
Finns det parkeringsplats i anslutning till Stockholm Waterfront Congress Centre?
- Ja, det finns ett parkeringsgarage i anslutning till Radisson Blu Waterfront Hotel som ligger vägg i vägg med konferensanläggningen.
När skickas deltagarförteckningen ut till anmälda deltagare?
- Deltagarförteckningen skickas ut till alla anmälda deltagare två-tre veckor innan konferensen.
Hur hanteras mina personuppgifter?
- Svensk Vindenergi behandlar dina personuppgifter i enlighet med gällande regelverk när du, eller en kollega i ditt ställe, anmäler dig till att delta på de evenemang som vi arrangerar. Läs mer om vår personuppgiftsbehandling här.